جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 بهمن 1396     
تاجیک اسماعیلی گفت:
خدمت رسانی 800 نیرو برای برف روبی معابر منطقه1

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: شهردار منطقه یک تهران با بیان اینکه از صبح روز شنبه در حالت آماده باش هستیم، گفت: پس از بارش برف 800 نفر از نیروهای شهرداری منطقه برای پاکسازی و برف روبی معابر فعالیت خود را آغاز کردند.

 حبیب الله تاجیک اسماعیلی با اشاره به اقدامات این منطقه برای پاکسازی و برف روبی معابر فرعی این منطقه، عنوان کرد: همزمان با بارش برف، 250 دستگاه ماشین مکانیکی و غیر مکانیکی به همراه 500 نفر نیروی انسانی، خدمت رسانی به شهروندان را انجام دادند.

 وی با بیان اینکه در همان مراحل اولیه بارش برف، معابر درجه یک، دو و سه باز بودند، افزود: کوچه های فرعی را نیز پس از اتمام برف بازگشایی کردیم.

 

شهردار منطقه یک تصریح کرد: از ساعات اولیه آغاز بارش برف 400 نفر از نیروهای خدماتی فضای سبز برف تکانی از روی درختان را آغاز کردند. پس از بارش برف نیز روزانه 800 نفر از نیروها در تمام نواحی منطقه بر روی پاکسازی معابر فعالیت کردند.

 

وی ضمن بیان اینکه شهرداری منطقه 1 از صبح روز شنبه در حالت آماده باش است، اظهار کرد: از همان شب بارش برف و پس از آن، کلیه پرسنل با امکانات اولیه مشکلات یخبندان حاصل از برف و سرما را در مناطق مختلف حل کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: