جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 بهمن 1396     
مفاخریان گفت:
افتتاح 50 پروژه در منطقه 9 به مناسبت دهه فجر

 به گزارشگروه مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: شهردار منطقه 9 درباره برنامه های دهه فجر در این منطقه گفت: در مسیر راهپیمایی 22 بهمن به شهروندان خدمات مختلف ارائه و برنامه های مختلفی نیز اجرا خواهد شد.

سیدعلی مفاخریان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد شورای فرهنگی در منطقه درباره برای ایجاد  توازن و هماهنگی کامل در اجرای برنامه های دهه فجر، گفت: با سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، مساجد و مراکز فرهنگی مانند فرهنگسراها، مجموعه های اجرایی و اداری منطقه مانند اداره بهداشت شمالغرب تهران و ... برای برگزاری باشکوه مراسم های دهه مبارک فجر برگزار شده است و بناست به جز مراسم های اختصاصی هر مجموعه هر شب در برنامه مناسبتی یکی از مساجد منطقه شرکت کنیم.

مفاخریان با اعلام این که در روز 22 بهمن برنامه های ویژه ای با محوریت مسیر راهپیمایی برگزار می شود، ادامه داد: در مسیر راهپیمایی به شهروندان خدمات مختلف ارائه و برنامه های مختلفی نیز اجرا خواهد شد. این برنامه ها شامل 3 اجرای موسیقی اقوام و ورزش های محلی، مسابقات کودکان و اجرای سرود ملی توسط دانش آموزان و مارش نظامی با محور سرودهای انقلاب خواهد بود. هم چنین حدود 40 غرفه نمایشگاهی در موضوعات مختلف در این مسیر حضور خواهند داشت.

او به برنامه های کنارگذر این مراسم را نمایشگاه تصاویر شهدای مدافع حرم، شهدای آتش نشان و جان باختگان سانچی و دیگر برنامه ها با محوریت انقلاب عنوان کرد و گفت: عملیات راپل از بالای ساختمان منطقه تا داخل خیابان استاد معین یکی دیگر از برنامه های شهرداری منطقه 9 است و در ادامه طرح بیعت با پرچم برگزار می شود؛ شهروندان می توانند با دست پرچم مقدس کشورمان را رنگ آمیزی کنند و در نهایات این اثر را به صورت شکیلی به مناطق مختلف کشور ارسال خواهیم کرد.

مفاخریان در پایان ضمن اشاره به این که برای برنامه افتتاح پروژه ها نیز منتظر اعلام زمان توسط شهردار محترم هستیم، گفت: به استعانت از پروردگار؛ به مناسبت دهه فجر نزدیک به 50 پروژه در منطقه 9 شهرداری تهران افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: