جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 بهمن 1396     
آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز 11 بهمن ماه

 به گزارش آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز:سرهنگ نادر رحمانی آخرین وضعیت راه کشور در 11 بهمن ماه را اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور، گفت: در حال حاضر در باند جنوبی آزادراه تهران ـ کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) و در ادامه از باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) ترافیک مشاهده می شود. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار  هستند.

محورهای مسدود شده در سطح کشور

وی درباره محورهای مسدود شده در سطح کشور به انسداد محور اولنگ–شاهرود در استانهای گلستان و سمنان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان و محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به علت بارش برف مسدود هستند و شهروندان می توانند از محور یاسوج-سمیرم-پادنا به عنوان محور جایگزین استفاده کنند. همچنین در استان های اردبیل و گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درخصوص محدودیت‌های ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز ادامه داد: در استان البرز (محورکرج-چالوس حدفاصل کیلومترصفر تا 75)تا اسفند سال جاری در روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه و سه شنبه(از ساعت8 صبح تا 17)و روزهای چهارشنبه (از ساعت 8 صبح تا 12) عملیات آسفالت کاری را خواهیم داشت. همچنین غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل 15تا48)تا 20 اسفند سال جاری روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 8صبح تا 18) و روزهای سه شنبه (از ساعت 8صبح تا 14)-عملیات جاده‌ای و همزمان با عبورترافیک را خواهیم داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: