جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 بهمن 1396     
تلنگرهایی جهت ارتقا کیفیت و ایمنی به خودروسازان

 به گزارش  گروه نگاه پارلمان شهری تهرانی نیوز:عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز بررسی برنامه بودجه سال 97 و لزوم اختصاص بودجه ای جهت حمایت از تولید و صادرات خودرو گفت: بودجه سال 97 تحت فشار شدید اقتصادی تنظیم شده است و از این جهت با کمبود شدید مالی روبه رو خواهیم بود.

محمدجواد جمالی نوبندگانی،اظهار داشت: امروز خودرو سازان داخلی علاوه بر رفاه باید به سلامت مردم نیز توجه نمایند، چنانچه کشورهای خارجی به این امر مهم توجه ویژه دارند، بنابراین باید سیستم های ایمنی در خودروهای داخلی را ارتقا داد.

وی گفت: از آنجا که صنعت خودرو سازی باعث اشتغالزایی بسیاری در کشور شده ؛ یک سیستم حمایتی بی حد و اندازه بر روی این صنعت قرار گرفته است و این روند باعث شده که خودرو سازان به کیفیت خودرو داخلی اهمیت چندانی ندهند.

وی در ادامه افزود: ضمن اینکه باید از صنعت خودرو سازی داخلی حمایت لازم صورت گیرد ؛ در مواردی نیز تلنگرهای لازم جهت ارتقاء کیفیت و ایمنی خودروها باید به متولیان این صنعت زده شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حاضر به پرداخت پول بیشتر جهت خریداری خودرویی هستند که از لحاظ ایمنی، کیفیت در سطح بالایی باشند.

وی افزود: متاسفانه کسانی هستند که در این صنعت تنها به منافع شخصی اهمیت می دهند، باید این افراد شناسایی و از کار کنار گذاشته شوند چرا که در مقابل جان، مال، رفاه و رضایت مندی مردم مسئول هستند.

محمد جواد جمالی نوبندگانی در پایان گفت: با توجه به بودجه سال 97 و سیاست های موجود، تغییر بنیادینی در صنعت خودرو سازی صورت نمی گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: