جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 دی 1396     
خط متروی جدید شهر مریلند در سال 2020 افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، خط Purple Line کمی دیرتر از موعد مقرر جابه جایی مسافران در شهرهای ایالت مریلند را آغاز خواهد کرد چرا که نزاعی حقوقی در رابطه با این پروژه وجود دارد اما مقامات محلی معتقدند این خط می تواند در سال 2022 افتتاح شود.

قرار بود این خط از ماه مارس 2022 برای مسافران افتتاح شود. معاون حمل و نقل این ایالت، Pete K. Rahn اعلام کرده که این ایالت و پیمانکاران انتخاب شده همچنان مشغول بازنویسی برنامه ساخت و ساز این پروژه هستند اما وی معتقد است این خط می تواند أواخر همان سال تعیین شده افتتاح شود.

Rahn  اظهار داشت: "می دانیم که تاخیرهایی در این زمینه وجود خواهد داشت."

وی تاکید کرد مقامات محلی باید نسبت به زمان بندی ها و هزینه های مازاد احتمالی علاوه بر بودجه 2.4 میلیون دلاری ساخت آن حساس تر باشند. وی گفت پیش بینی می کند مدیران این پروژه بتوانند زمان از دست رفته در مدت نزاع حقوقی یک ساله در مورد تاثیرات زیست محیطی این پروژه را جبران کنند. یک شکایت دیگر نیز از این پروژه شده که هنوز در دادگاه فدرال در حال بررسی است اما قضات اجازه ادامه ساخت آن را داده اند.

پس از آن که دادگاه تجدیدنظر فدرال مجوز زیست محیطی این پروژه را اصلاح کرد، ساخت خط 25.7 کیلومتری بین مونتگومری و پرینس جورج کانتی در ماه اوت آغاز شد.

اقدامات ابتدایی این پروژه شامل قطع درختان مخصوصا در Georgetown Branch بین Silver Spring و Bethesda بود. گفته می شود 75 درصد از کار طراحی این پروژه کامل شده و دولت 88 درصد از حقوق مالکیت مسیر مورد نیاز را به دست آورده است.

پیمانکار این پروژه که تیمی از شرکت هایی به نام Purple Line Transit Partners است، حدود 375 کارگر را برای این پروژه به کار گرفته که بعدا به 1500 نفر افزایش خواهد یافت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: