جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 دی 1396     
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر:
پیش‌بینی کاهش 20 درصدی ترافیک با اجرای طرح ترافیک پیشنهادی

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی  نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در دفاع از یک فوریت طرح ترافیک جدید، این طرح را بخشی از برنامه جامع شهرداری برای کاهش آلودگی و توسعه حمل‌ونقل عمومی دانست.

محسن پورسید آقایی در جلسه شورای شهر تهران در دفاع از یک فوریت لایحه تعیین نرخ  عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده های مرکزی شهر تهران، گفت: رسیدگی به وضعیت ترافیک و آلودگی هوا از هر چیزی فوری‌تر است. ما فرصتی نداریم و نمی‌توانیم یک سال دیگر برای اصلاح این وضعیت، وقت را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه طرح فعلی نه ترافیک و آلودگی را کنترل کرده و نه عدالتی در پرداخت‌ها وجود دارد، تاکید کرد: طی دوره مدیریت قبلی 42 درصد به مجموع مجوزهای ورود به طرح ترافیک اضافه‌شده است، اما طرح فعلی تنها یک ابزار قدرت برای شهرداری درست کرده است که البته ما مایل به استفاده از چنین قدرتی نیستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران افزود: هرچند در این طرح به دلیل کاهش قیمت و پیش‌بینی کاهش 20 درصدی ترافیک، درآمدهای شهرداری کاهش می‌یابد. اما در عوض با یکسان کردن پرداخت عوارض برای همه اقشار، این کاهش جبران خواهد شد.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: البته این طرح بخشی از برنامه‌های جامع شهرداری برای کاهش آلودگی و توسعه حمل‌ونقل عمومی است که گزارش اقدامات هر مورد جداگانه به استحضار اعضای محترم شورا خواهد رسید.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: