جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آذر 1393     
ثبت نام موتورهای برقی از 11 آذرماه آغاز می شود

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیر پروژة موتورهای برقی از آغاز ثبت نام بی باک های بیصدا از یازدهم آذرماه خبر داد.

حسین افشین با بیان این مطلب گفت: «با هماهنگی های انجام شده با بانک شهر، متقاضیان خرید موتورهای برقی می توانند از 11 آذر برای ثبت نام و پیگیری فرایند خرید این موتورها اقدام کنند».

به گفتة افشین، اطلاعات انواع مدل های موتورهای برقی که موفق به دریافت تاییدیه ­های لازم برای استفاده در تهران شده­ اند، در سایت لیزینگ شهر* قرار گرفته است و متقاضیان می توانند موتور موردنظر خود را انتخاب کنند.

مدیر پروژة موتورهای برقی افزود: «همچنین در پایان این هفته از 13 آذر تا 17 آذر، مراسم رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی در بوستان گفتگو برگزار می شود و شهروندان می­توانند انواع موتورهای برقی را که در این بوستان در معرض دید و استفادة عموم گذاشته می شود، تست کنند». به گفتة او، نمایندگان شرکت لیزینگ شهر از سیزدهم تا هفدهم آذر، در مرکز دائمی همایش های شهرداری تهران در بوستان گفتگو (محل رونمایی و تست موتورهای برقی) حضور دارند و افراد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

این نخستین بار است که موتورهای برقی در کشور به چرخة حمل و نقلی وارد می­شوند. چنان که افشین می گوید: «شهرداری تهران 80درصد هزینة خرید این موتورها را با همکاری بانک شهر به صورت تسهیلات 0درصد (بدون بهره) با سقف 70 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار می دهد».

جایگزینی موتورهای بنزینی با موتورهای برقی و حمایت از استفادة هرچه بیشتر از این وسیلة حمل و نقلی پاک، یکی از برنامه های داوطلبانة شهرداری تهران در راستای کاهش آلاینده­های زیست محیطی هوا و صدا است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: