جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آذر 1393     
متروی واشنگتن به بودجه بیش تری نیاز دارد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات مترو هشدار داده اند که چنان چه قانون گذاران منطقه واشنگتن در سال مالی آینده یارانه حمل و نقل عمومی را تا بیش از 10 درصد افزایش ندهند مسافران مترو با کاهش خدمات رو به رو خواهند شد.

این مقامات بودجه ای را برای سال مالی آینده تدوین کرده اند که شامل شهمی 892 میلیون دلاری از حوزه های قانونی است که به آن ها خدمات می دهد تا بتوانند هزینه های عملیاتی این سیستم را تقبل کنند.

طی برنامه هزینه ای که این هفته به کمیته مالی هیئت مدیره مترو ارائه می شود، کارمندان اداره مالی این موسسه پیش بینی می کنند که سفرهای ریلی در سال مالی که از ماه جولای آغاز می شود مشابه سال مالی کنونی خواهد بود. در واقع، برای اولین بار طی سال های اخیر مترو هیچ برنامه ای برای افزایش درآمد کرایه ها ندارد در حالی که هزینه های عملیاتی آن در حال افزایش هستند. درنتیجه بر اساس بودجه پیشنهادی، مترو به تامین بودجه بیش تری از طرف هشت ایالت و شهری نیاز خواهد داشت که به فعالیت های حمل و نقل کمک می کنند.

مترو امسال کرایه ها را افزایش داده و سیاست این موسسه آن است که طی چند سال متوالی قیمت ها را افزایش ندهد.

در حال حاضر برخی اعضای هیئت مدیره از ایده افزایش یارانه پشتیبانی نکرده اند. اما یکی از سخن گویان مترو، Dan Stessel با اشاره به احتمال عدم اختصاص چنین یارانه ای اظهار داشت: "در این صورت هیئت مدیره باید چند گزینه بسیار مشکل دست و پنجه نرم کند. در این زمان از حرکت قطارها با فاصله های زمانی بیش تر صحبت می شود."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: