جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 دی 1396     
شبکه متروی شانگهای به 637 کیلومتر توسعه یافت

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، متروی شانگهای فعالیت آزمایشی در مسیر توسعه یافته خط 9 و خط 17 جدید را آغاز کرده  است که شبکه متروی این شهر را به 637 کیلومتر و 387 ایستگاه توسعه داده و به عنوان بزرگ ترین شبکه متروی دنیا شناخته شده است.

 فاز سوم توسعه 13.8 کیلومتری از خط 9 از شرق در جادهYanggaozhong  از جاده Jinhai  می گذرد و در آنجا تقاطعی با خط 12 به سمتCaolu  داشته و دارای 9 ایستگاه زیر زمینی است.

خط 17 این شبکه مترو در مسیری 34.7 کیلومتری کشیده شده است که بخشی از آن روی زمین و بخشی در زیر زمین قرار دارد و به منطقه غربی شانگهای خدمات ارائه می دهد. این خط دارای 13 ایستگاه است که 7 مورد آن ها زیر زمین قرار دارند. این خط از ایستگاه پر سرعت Hongqiao  شروع شده و از طریق خیابان Dianshan به خط های 2 و 10 متصل شده و به سمت Oriental Land می رود. قطارهای این خط با فاصله 5 دقیقه ای وارد ایستگاه می شوند.

متروی شانگهای اعلام کرده خط 17 اولین خط در این شبکه مترو است که دارای عملکرد قطارهای اتوماتیک محلی با عملکرد هدایت تمام اتوماتیک و باز و بسته شدن خودکار درها است. این قطارها دارای یک سیستم خود تشخیصی هستند که به شناسایی اشتباهات برای بهبود بهره وری عملکرد و کاهش هزینه های نگهداری کمک خواهد کرد.

قطارهای خط 17 هم چنین دارای سیستم تهویه هوای چرخشی به منظور بهبود کنترل دما و روشنایی LED هستند. فضای مخصوص مسافران دارای صندلی چرخ دار در این قطارها نیز به کمربند ایمنی مجهز شده است.

خبرنگار: ملینا حلاجیان

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: