جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 دی 1396     
با هدف کاهش آلاینده های زیست محیطی
کارخانه شماره 8 آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به روزرسانی شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز ؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از ارتقای عملکرد کارخانه شماره 8 آسفالت این سازمان در راستای تامین ملاحظات زیست محیطی خبر داد.

 مهندس احسان نوش آبادی با بیان آنکه کارخانه شماره 8 آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران طی 3 دهه فعالیت بیش از 4 میلیون و 500 هزار تن آسفالت برای روکش معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران تولید کرده است، استهلاک و آلایندگی محیط زیست را یکی از عوارض تولید بالای کارخانجات آسفالت ذکر و اضافه کرد: فیلتراسیون کارخانه شماره 8 طی یک دوره 2 ماهه ارتقا، بروزرسانی و تعویض شده است.

وی با تاکید بر اینکه بگ فیلتر جدید کارخانه شماره 8 متناسب با استانداردهای روز دنیا است، از انجام آزمایش های پایش آلایندگی متعاقب اعمال تغییرات مذکور خبر داد و گفت: تمام پارامترهای مربوط به آلایندگی در گازهای خروجی این کارخانه به حداقل رسیده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همزمان با تلاش برای کاهش آلایندگی کارخانه شماره 8 سایر بخش های مهم این واحد تولیدی از قبیل سیستم وینچ، اگزوزفن، استخر قیر و... نیز تعویض و مورد بازسازی اساسی قرار گرفته و بازدهی آن حدود 40 درصد نسبت به گذشته افزایش یافته است.

گفتنی است کارخانه شماره 8 آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با ظرفیت اسمی تولید 200 تن آسفالت در ساعت، در زمینی به مساحت 4 هکتار در گرمدره قرار دارد. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: