جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 دی 1396     
انتقاد تاکسیرانی قزوین از فعالیت تاکسی ­های اینترنتی

به گزارش اخبار کلان شهر ها تهرانی نیوز ؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: امیدواریم تا یک ماه آینده تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی راه­ اندازی شود.

 

عبدالعلی دربندی زاده با بیان اینکه با راه ­اندازی تاکسی اینترنتی که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی نباشد مخالف است افزود: با وجود مخالفت­ ها و اعتراض­ات رانندگان تاکسی از 25 آذر ماه شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ که تحت نظر سازمان تاکسیرانی نیست کار خود را در شهر قزوین آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: حدود 8 ماه است که تلاش می­کنیم تا خدمات تاکسی اینترنتی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی را راه­ اندازی کنیم به طوری که در این راستا تعدادی از تاکسی­ های شهر قزوین به ناوگان تاکسی اینترنتی خواهند پیوست و خوشبین هستیم که با ارائه تبلیغات گسترده در سطح شهر به رقابت با شرکت­های خصوصی پرداخته و از این طریق رضایت رانندگان تاکسی و مردم را جلب نماییم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ادامه با توجه به آخرین وضعبت ناوگان تاکسیرانی قزوین گفت: در حال حاضر حدود 4000 دستگاه تاکسی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین با سه رنگ سبز، زرد و نارنجی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تاکسی‌های تحت نظارت سازمان در انواع مختلف پژو 405، سمند، آریو، پراید و ون بوده و حدود 40 درصد تاکسی­های موجود در ناوگان تاکسیرانی از نوع خودروی آریو می­ باشند که به صورت تاکسی­ های بیسیم مشغول فعالیت هستند و توانسته ­اند از نظر امنیت و کیفیت رضایت مردم را جلب نمایند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین افزود: این تعداد تاکسی بیشتر از نیاز شهر قزوین است و علت این امر را ورود تاکسی­های بیش از ظرفیت شهر قزوین به ناوگان تاکسیرانی در سال 86 دانست.

دربندی زاده خاطرنشان کرد: البته سازمان تاکسیرانی قزوین در بخش سرویس مدارس نیز بسیار موفق عمل کرده است و توانسته رضایت مردم را جلب کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: