جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 دی 1396     
جزئیات واگذاری مسکن نیمه تمام به کمیته امداد

بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷؛ دولت مکلف شد ۵۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام و فاقد متقاضی در سراسر کشور را به کمیته امداد واگذار کند.

 مهرداد لاهوتی با بیان اینکه، تکمیل واحد‌های نیمه تمام مسکن مهر باید به یکی از اولویت‌های دولت تبدیل شود، گفت: بر این اساس پیشنهاد واگذاری تعدادی از واحد‌های مسکن مهر بدون متقاضی به بخش غیر دولتی در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد، با جلساتی که قبل از ارائه لایحه بودجه با رئیس کمیته امداد برگزار شد، وی اعلام کرده بود کمیته امداد آمادگی تکمیل ۵۰ هزار واحد مسکن مهر و واگذاری آن‌ها به مددجویان را دارد. بر این اساس این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق بودجه مطرح و مورد قبول اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ قرار گرفت.
لاهوتی ادامه داد، با مصوبه کمیسیون، مقرر شد واحد‌های مسکن مهر به تعداد ۵۰ هزار باب که فاقد متقاضی هستند از طریق وزارت راه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی واگذار شود تا با تکمیل آن‌ها در اختیار افراد تحت پوشش قرار گیرد.

به گفته لاهوتی، با تصویب این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق، واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در صحن علنی مجلس نیز مطرح خواهد شد تا با تایید نمایندگان به صورت قانونی کمیته امداد وظیفه تکمیل ۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در سراسر کشور را بر عهده بگیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: