جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 دی 1396     
پیشگوی معروف زلزله: از سوی اطلاعات احضار شدم

علي‌اصغر برهمند، مدرس دانشگاه در بخشی از گفتگو با اعتماد گفت: همه پيش‌بيني‌هاي ما براساس اصول علمي و با بررسي شواهد موجود انجام مي‌شود. نمي‌دانم چقدر از سابقه فعاليت‌هاي علمي و اختراعاتي كه داشته‌ام، مطلعيد. بنده تاكنون بارها و بارها موفق به دريافت مدال‌هاي طلاي فدراسيون جهاني اختراعات و ابتكارات سوييس در سال 2006 شده‌ام و در كشورهاي ديگري مثل روسيه، كره جنوبي، چين و مجارستان هم در بخش اختراعات مدال طلا گرفته‌ام.

مي‌خواهم بگويم با مسائل علمي و اختراعات كاملا آشنا هستم. حتي به خاطر فعاليت‌هايم پيش مقام معظم رهبري رفته‌ام و با ايشان هم ديداري داشته‌ام. پس چرا فكر مي‌كنيد با آدم كم‌سواد و بي‌اطلاعي طرفيد كه مي‌خواهد با انتشار يكسري اكاذيب براي خودش شهرتي و ثروتي به هم بزند؟!

  من از حدود 5 سال قبل تصميم گرفتم كانالي براي اطلاع‌رساني پيش‌بيني‌هايي كه در مورد احتمال وقوع زلزله مي‌كنم داير كنم. يعني كانال چيز جديدي نيست. خوشبختانه اين كانال در چند وقت اخير با اقبال بسيار خوبي از سوي هموطنان روبه‌رو شده كه خودش مي‌تواند دليلي براي اطمينان و درستي اطلاعاتي باشد كه ما منتشر مي‌كنيم. اما خب طبيعي است با زلزله‌هايي كه اخيرا رخ داده اقبال مردم به اين كانال زيادتر شده است.

حتي الان 11 كانال ديگر به نام من فعاليت مي‌كنند درحالي كه هيچ كدام ارتباطي به بنده ندارند. در طول اين سال‌ها بارها از سوي مراجع قضايي و اطلاعاتي احضار شده‌ام. حتي يك‌بار ريختند داخل منزل و هر چه داشتم را بردند. ولي در نهايت دادستاني خراسان اعلام كرد كه برطبق بررسي‌هاي انجام شده برهمند مرتكب جرمي نشده و پيش‌بيني‌هايش اشكالي ندارد. البته هنوز هم احضار نهادهاي اطلاعاتي ادامه دارد كه در حال مذاكره و برگزاري جلساتي با آنها هستيم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: