جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 دی 1396     
غش کردن یک اسب در مراسم رژه سال نو!

در مراسم رژه سال نو ۲۰۱۸ در لندن، یک اسب به طور ناگهانی بر روی زمین غش و برای مدتی این مراسم را متوقف کرد.

به گزارش دیلی میل، صدها هزار نفر از مردم در «وست اِند» لندن تجمع کرده بودند که مراسم رژه سال نوی میلادی را که 8 هزار اجرا کننده شامل آکروبات بازها و شعبده بازان از سراسر جهان در آن حضور داشتند، تماشا کنند.

اما ناگهان در حین برگزاری این مراسم باشکوه، یک اسب غش کرد. در لحظه ای که این اتفاق برای اسب سفید افتاد، مراسم رژه برای مدتی متوقف شد. این اسب یک کالسکه را می کشید که به طور ناگهانی بر روی زمین افتاد. در تصاویر دیده می شود که افرادی برای کمک به این اسب به آن نزدیک شده اند و سعی دارند آن را از روی زمین بلند کنند.

گزارشها حاکی از آن است که این اسب حدود 5 دقیقه بر روی زمین افتاده بود و سپس این حیوان را از مراسم رژه خارج کردند.

برخی از کاربران رسانه های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دادند. یک کاربر نوشت: از کل این مراسم لذت بردم؛ اما وقتی دیدم اسب ها و الاغ هایی هم در این مراسم حضور دارند، ناراحت شدم. برخی از این حیوانات با دیدن چنین جمعیتی واقعا مضطرب شدند. اینجا جای حیوانات نبود. امیدوارم حال اسب خوب باشد.

مراسم رژه سال نو به عنوان یک رسم سنتی هر ساله در انگلیس برگزار می شود. این مراسم هر ساله بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی را به وست اند لندن می کشاند و میلیون‌ها نفر دیگر هم به صورت زنده این برنامه را از تلویزیون تماشا می کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: