جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 دی 1396     
تولیدات بی شمار خودروسازان و عدم خروج فرسوده ها تهدید جدی برای کشور است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز ؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با توجه به نقش خودروهای فرسوده در آلودگی هوای کلان شهرها، گفت : امروز تولیدات بی شمار خودروسازان و عدم خروج فرسوده ها از ناوگان حمل و نقل تهدید جدی برای سلامت جامعه است که باید برای این موضوع فکری اساسی شود.

حسن بهرام نیا با اشاره به لزوم اقدام دولت در این راستا ،اظهار داشت : با توجه به ورود حجم زیادی از خودروهای جدید به چرخه حمل و نقل و از سویی عدم توجه به خروج فرسوده ها، لازم است به جهت کاهش آلایندگی ناشی از این جریان ، کلیه دستگاه های متولی به خصوص سازمان محیط زیست در این مورد چاره اندیشی کنند.

وی با انتقاد از عدم اقدامات پیشگیرانه دولت جهت کاهش آلودگی هوا ، خاطر نشان کرد : در صورتی که دولت و مسئولین در این موضوع ورود پیدا کنند و با استفاده از اعتباراتی که در اختیار دارند و همچنین اختصاص بودجه ای در این راستا ،پیش بینی می شود در سال آینده ، پیشرفت های چشمگیری را در این زمینه شاهد باشیم.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت : با خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل، توزیع بنزین با استاندارد یورو 4 و بالاتر ، استفاده از فن آوری جدید در تولید خودروها و از سویی جلوگیری از فعالیت برخی کارخانه های آلاینده می توان به هوای پاک دست یافت.

بهرام نیا افزود : مسلما وجود محیط سالم و هوا پاک در ایجاد جامعه ای با نشاط ، رفع رکود اقتصادی و اشتغالزایی در کشور نقش موثری را خواهد داشت.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: