جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 دی 1396     
بزرگترین رویداد استارت آپی کشور و خاورمیانه کلید خورد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز ؛ با هدف برون رفت تهران بزرگ از مشکلات شهری؛ بزرگترین رویداد استارت آپی کشور و خاورمیانه از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در این منطقه برگزار شد.

سید صادق اوالی قائم مقام معاونت توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص گفت: امروز شاهد آن هستیم که عظیم ترین چالش های بشری با استفاده از راهکارهای خلاقانه، بهره گیری مناسب و هوشمندانه از علوم و تکنولوژی های موجود و نوآوری های گوناگون مرتفع می شوند. این موضوع مهم از دید مدیران و کارشناسان شهرداری تهران پنهان نمانده و بسترسازی برای حضور، همکاری و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقیِ خلاق و صاحب ایده آغاز شده است.

اوالی در ادامه افزود: در گام نخست جهت تحقق بخشیدن به اهداف مورد انتظار، رایزنی های بسیار خوبی از سوی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با معاونت علم و فناوری نهاد ریاست جمهوری و مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی صورت گرفته و با توجه به عقد تفاهم نامه همکاری سه جانبه به منظور برگزاری بزرگترین رویداد استارت آپی کشور و خاورمیانه، نخستین جلسه معرفی این پروژه به میزبانی مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

وی در خاتمه ضمن ابراز امیدواری نسبت به فضای ایجاد شده و نتایج درخشان حاصل از این رویداد بزرگ، خاطر نشان کرد: با توجه به تاریخ پیش بینی شده برای اجرای طرح، به زودی اخبار و اطلاعات کامل آن منتشر خواهد شد و علاقه مندان می توانند بر اساس شیوه نامه موجود در اجرای طرح مشارکت نمایند.

برگزاری 22 رویداد استارت آپی با 22 موضوع متنوع به مناسبت دهه فجر و 22 بهمن ماه در مناطق 22گانه شهرداری تهران پیش بینی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: