جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 دی 1396     
رتبه سوم منطقه 10 به لحاظ پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 10 از پیشرفت 70 درصدی عملیات اجرایی کد پروژه های مصوب این منطقه خبر داد.

 

عباسعلی فراهی زاده در تشریح عملکرد معاونت فنی و عمرانی منطقه 10 شهرداری تهران طی 8 ماه منتهی به آذرماه سال جاری اظهار کرد: پروژه های مصوب منطقه در سال جاری شامل احداث مسیر کندروی بزرگراه شهید نواب، بازسازی و تعمیر اساسی ساختمان های اداری، مرمت و نوسازی شبکه فرعی جمع آوری و هدایت آب های سطحی، احداث و مرمت پیاده روها، تراش و روکش اساسی آسفالت معابر، لکه گیری، درزگیری و مرمت نوارهای حفاری و همچنین ترمیم جداول است.

وی از پیشرفت 70 درصدی عملیات اجرایی این پروژه ها خبر داد و گفت: معاونت فنی و عمرانی منطقه 10 به لحاظ شاخص پیشرفت فیزیکی پروژه های مصوب حائز رتبه سوم در میان مناطق 22گانه شده است. در بخش پروژه های احداث ابنیه نیز در حالی که اقدامات مربوط به بهسازی زمین های چمن مصنوعی در سطح منطقه به اتمام رسیده، پیشرفت عملیات احداث ساختمان اسکان کارگری نواحی 1 و 2 از مرز 80 درصد فراتر رفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 10 سطح عملیات روکش مکانیزه آسفالت در 8 ماهه نخست امسال را بیش از 26 هزار مترمربع ذکر و اضافه کرد طی مدت زمان یادشده بیش از 119 هزار مترمربع از سطح معابر منطقه دستخوش اقدامات مرمتی همچون لکه گیری، تراش و روکش دستی شده و بیش از از 2 هزار مترمربع از سطوح پیاده رو نیز مرمت شده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: