جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 دی 1396     
روی خوش خودروسازان آلمانی به اتومبیل های الکتریکی

به گزارش اخبار بین الملل تهرانی نیوز؛همان طور که شرکت های فولکس واگن، BMW و دایملر نیاز به فروش خودروهای الکتریکی خود دارند، آلمانی ها نیز برای جبران جریمه های میلیارد یورویی، اکنون از خرید وسایل نقلیه کم مصرف استقبال می کنند.

 

در راستای اهداف اتحادیه اروپا مبنی بر کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن، شرکت های خودروسازی در آلمان قصد دارند تا سال 2023 میزان فروش اتومبیل های الکتریکی خود را چند برابر کنند. به همین ترتیب فولکس واگن اخیرا اعلام کرده که سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری برای تولید این اتومبیل ها کرده است و آن را جدا از تولید این اتومبیل ها، تا 10 سال آینده صرف تجهیز 500 ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی در اروپا می کند.

مقامات آلمانی در پشت صحنه، اتحادیه اروپا را وادار به تحمیل قوانین سختگیرانه بر تولیدکنندگان خودرو کرده اند، به طوری که یک قانون کلی این است که از سال 2021 میلادی، مدل های جدید خودروهای تولید شده در آلمان و در سراسر اتحادیه اروپا، باید کمتر از 95 گرم دی اکسید کربن را در هر 2 کیلومتر تولید کنند. این بخشی از هدف اتحادیه اروپا برای کاهش گازهای گلخانه ای است. همچنین خودروهای جدید باید به طور متوسط برای هر خودروساز به این هدف برسند، در غیر این صورت شرکت خودروساز به ازای هر گرم دی اکسید کربن اضافه، 95 یورو جریمه پرداخت خواهد کرد.

در حال حاضر محدودیت های نیتروژنی در 28 شهر آلمان به خصوص برلین، هامبورگ و همچنین مونیخ بیش از حد شده است و به رغم کاهش چشمگیر آلودگی هوا، آلمان جرایم نقدی از جمله ممنوعیت دائمی رانندگی را برای خودروهای با آلایندگی بالا اعمال خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: