جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 7 دی 1396     
ملکی مطرح کرد:
تعرفه جدید خودروهای وارداتی اعلام شد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو توضیحاتی درباره تعرفه جدید خودروهای وارداتی ارائه کرد.

 

ولی ملکی درخصوص اعلام نرخ تعرفه‌های جدید واردات خودرو، اظهار داشت: براساس نوع و حجم موتور خودروها تعرفه‌های واردات خودرو افزایش پیدا کرده است، در گذشته تعرفه واردات خودرو 40 درصد بود که با شرایط جدید تعرفه‌های واردات از 55 درصد تا 95درصد در نظر گرفته شده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به خودروهای دارای حجم موتور 2000 تا 3000سی‌سی مجوز واردات داده می‌شود، گفت: با اعمال شرایط جدید به خودروهایی که حجم موتور آنها بیش از 3000سی‌سی است مجوز واردات داده نمی‌شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای واردات خودروهای 2000سی‌سی تعرفه 55 درصد تعریف شده است، ادامه داد: همچنین برای واردات خودروهای دارای حجم موتور 3000سی‌سی تعرفه 95درصد بسته شده است.

وی درخصوص اینکه تعرفه‌ها چه میزان بر واردات خودروهای وارداتی تاثیرگذار است، اظهار داشت: چون مصرف کننده خودروهای لوکس قشر خاصی هستند افزایش قیمت‌ها برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار نیست و این افزایش قیمت را در بخش‌های دیگر جبران می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کل خودروهای وارداتی تنها 5 درصد از خودروهای موجود در کشور را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان: این افزایش تعرفه‌های در برخی از موارد قیمت خودروهای وارداتی را به‌صورت 100درصدی افزایش می‌دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: