جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 7 دی 1396     
نوید به شهروندان منطقه دو :
بهـره برداری از آبنـمای فاز صفر بوستان نهج البلاغه

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با هـدف زیباسازی و تلطیف فضاهای شهری ، آبنمای جدید  فاز صفر بوستان نهج البلاغه در منطقه 2 به بهره برداری رسید .

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2 ، گفت: بوستان نهج البلاغه  یکی از بوستانهای فرامنطقه ای و پر تردد سطح منطقه است که در ضلع جنوب بزرگراه  آیت الله هاشمی رفسنجانی  واقع شده است. لذا اداره زیباسازی این معاونت هدف زیباسازی معابر، میادین شهر و محیط شهری، ایجاد چشم‌انداز مناسب و تلطیف فضای شهری اقدام به نصب  و رونمایی از آبنما در  فاز صفر بوستان نهج البلاغه کرد  .

مهران جندقی در ادامه تصریح کرد: این آبنما در حوضچه های سنگی و به شکل فواره ای و با استفاده از پروژکتورهای کم مصرف (RGB  با تکنیک change  color ) و نصب رینگ فلزی نازل احداث شده است که نقش به سزایی در زیبایی منظر شهری و شادابی محیط دارد.

وی خاطر نشان کرد: وجود پرژکتورها،  موجب دید بهتر آبنما در شب و همچنین رسیدگی به  فضاهای منفی و نقاط بی دفاع پارکی می شود و  می تواند آرامش روانی  را برای شهروندان به همراه آورد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این مطلب معنوی که  آب از عناصر جذاب طبیعت است که اگر بطور صحیح در فضاهای شهری مورد استفاده قرار گیرد، موجب متعادل کردن محیط و ایجاد نشاط و طراوت در سطح می‌شود ،  ابراز امیدواری کرد و گفت : در تلاشیم  با اقدامات مناسب بتوانیم تاثیرات مثبت را در روحیه شهروندان و کاهش یکنواختی محیط شهری  داشته باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: