جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 دی 1396     
همزمان با فرارسیدن سال نو میلادی؛
جشن خاطرات کرسی با پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 7 از برگزاری جشن خاطرات کرسی با مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها همزمان با جشن سال نو میلادی در محله ارامنه واقع در این منطقه خبر داد.

 

 سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود : جشن خاطرات کرسی با مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها به مناسبت سال نو میلادی و با توجه به شروع فصل سرما، در بستری از آیین های سنتی ایرانی در خیابان اجاره دار کوچه ده متری ارامنه مقابل کلیسای وارتان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم باشکوه در روز یکشنبه 10 دی ماه ز ساعت 18 با حضور گروههای مختلف موسیقی، چهره های طنز و سرگرمی و برنامه های دیگر برگزار می شود.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: حضرت عیسی (ع)، پیامبر مسیحیان و یكی از پیامبران اولوالعزم و صاحب شريعت است و ولادت ایشان مایه ی خیر و برکت و تغییر دهنده روش زندگی مردم بود.

وی تاکید کرد: حضور اقلیت های دینی و همچنین احترام به عقاید تمام معتقدین به دین های الهی در کشور سبب شده است تا در روزهای مقدس اقلیت های دینی بتوانند به جشن ها و آیین خود بپردازند .

حاجوی در پایان افزود: محله ارامنه منطقه 7 یکی از محله هایی است که با بافت منحصر به فرد خود تعداد زیادی از ارامنه و مسیحیان را در خود جا داده از همین رو جشن بزرگی به مناسبت میلاد حضرت مسیح در این محله برپا خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: