جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 دی 1396     
افتتاح خط ریلی پرسرعت المپیک در کره

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، کره با افتتاح بخش 120.7 کیلومتری خط ریلی Gyeonggang بین ونجو و گانگ نئونگ از تکمیل یک پروژه حمل و نقل کلیدی برای بازی های زمستانی المپیک 2018 خبر داده است.

 

این مسیر جدید به بخش ابتدایی خط Gyeonggang متصل می شود و ارتباط جدیدی از سئول تا ساحل شرقی این کشور ایجاد می کند. این خط 250 کیلومتر بر ساعت توسط خدمات منطقه ای و قطارهای پرسرعت Korail KTX استفاده می شود که به کاهش زمان سفر بین سئول و گانگ نئونگ به 1 ساعت و 45 دقیقه کمک می کند که شهری با جمعیت 213 هزار نفری در ساحل شرقی کره است. این در حالی است که قبلا زمان سفر در این مسیر با قطارهای Mugunghwa در حدود 6 ساعت و یا قطارهای دیگر در حدود 3 ساعت بوده است.

در زمان برگزاری المپیک، این خط ارتباط پرسرعت مستقیم بین فرودگاه بین المللی اینچئون و، سئول و سالن های بازی های المپیک زمستانی 2018 فراهم خواهد ساخت. قرار است مسیر توسعه یافته جدیدی به سمت پایانه 2 فرودگاه اینچئون در 12 ژانویه افتتاح شود.

انتظار می رود هر روز در زمان برگزاری این بازی ها که از 9 تا 25 فوریه برگزار می شوند، حدود 20910 مسافر از خدمات ریلی بین اینچئون، Jinbu و گانگ نئونگ استفاده کنند.

در زمان برگزاری المپیک زمستانی در هر روز 51 قطار در این خط خدمات ارائه خواهند داد و زمان سفر بین سئول و پیونگ چانگ در حدود 1 ساعت و 7 دقیقه خواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: