جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 دی 1396     
افتتاح زودهنگام فاز دوم خط ریلی سبک Gold Coast در استرالیا

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، فاز دوم خط ریلی سبک Gold Coast در ایالت کوئینزلند استرالیا چند هفته قبل از موعد مقرر افتتاح شد.

 

 این مسیر توسعه یافته 7.5 کیلومتری، پایانه ریلی کنونی در دانشگاه Gold Coast را به ایستگاه TransLink  در Helensvale متصل می کند که در آنجا به خدمات ریلی برون شهری مسقیم به سمت Brisbane متصل می شود.

وزیر حمل و نقل این منطقه، Mark Bailey اظهار داشت: "با شبکه تراموای جدیدی که به راه آهن سنگین متصل می شود، حمل و نقل عمومی در Gold Coast برای بازی های اتحادیه کشورهای مشترک المنافع که در آوریل 2018 برگزار می شود در بهترین موقعیت خود قرار دارد. با توسعه ایستگاه Helensvale، حمل و نقل منطقه یکپارچه شده است، بنابراین سفر از قلب Gold Coast به Brisbane CBD یا برعکس تجربه ای بدون استرس ایجاد می کند."

در ماه ژانویه 2018 حدود 158 خدمات اتوبوسی هفتگی مازاد نیز به شبکه حمل و نقل Gold Coast اضافه می شود و چند مسیر اتوبوسی نیز ارتقا می یابند تا با شبکه ریلی سبک هماهنگ شوند.

فاز اول این خط ریلی سبک که در مسیری 13 کیلومتری از Southport  تا Broadbeach کشیده شده از ماه جولای 2014 به بهره برداری رسیده بود. فاز دوم این طرح با بودجه مشترک دولت های فدرال و محلی و شهر Gold Coast اجرا شده و با همکاری دولتی- خصوصی توسط کنسرسیوم GoldLinQ  به پایان رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: