جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 آذر 1396     
عدم شفافیت و ابهام در محدودیت ها، به بازار آشفته خودروهای وارداتی دامن زده است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت خودروسازی در ایران گفت : صنعت خودرو به نوعی دومین صنعت کشور است که باعث اشتغال زیادی در کشور شده، لذا نیازمند حمایت بیشتر است.

 

حمید گرمابی اظهار داشت : حمایت از صنعت خودرو نامحدود نیست و باید با شروطی انجام شود چرا که خودرویی که به مردم تحویل می دهند باید حداقل ایمنی لازم را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: صنعت خودرو باید از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد تا توان رقابت با سایر برندهای خارجی و خودروهای وارداتی را داشته باشند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت : از جمله شروط کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای حمایت از خودروسازان ، تولید خودروهایی با قیمت ، کیفیت مناسب و ایمنی بالا است تا نیاز قشر متوسط جامعه را پاسخ دهد.

گرمابی افزود : امید است خودروسازان با ارتقا کیفیت و کاهش قیمت به خواسته مجلس که در راستای خواست و تقاضای جامعه است پاسخ مثبت دهند.

وی در ادامه به موضوع بسته شدن سایت ثبت سفارش و تبعات آن پرداخت و گفت: در مدتی که سایت ثبت سفارش بسته شده متاسفانه این جریان باعث گرانی این خودروها در بازار شده به طوری که عدم شفافیت و ابهام در زمان برداشته شدن محدودیت ها، به بازار آشفته خودروهای وارداتی دامن زده است.

وی با اشاره به افزایش 20 تا 50 درصدی قیمت اغلب خودروهای وارداتی افزود: خوشبختانه ظرف یکی و دو هفته آینده تمام محدودیت ها رفع و ثبت سفارش اغاز می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: