جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 آذر 1396     
ایستگاه‌های منتخب مترو میزبان نظر خواهی از مردم

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛ به مناسبت روز ملی حمل و نقل، طرح نظرخواهي از شهروندان در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی و چگونگی آن، در روزهای يكشنبه 26 آذر و دوشنبه 27 آذرماه در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران اجرا می‌شود.

 

به مناسبت روز ملی حمل و نقل، طرح نظرخواهي از شهروندان در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی و چگونگی آن، در روزهای يكشنبه 26 آذر و دوشنبه 27 آذرماه در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران اجرا می‌شود.

به گزارش قانون به نقل از مديريت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری راه آهن شهري تهران و حومه، هدف از اجراي اين طرح، صرفاً نظرخواهی از مسافران نیست و به نوعی درنظر دارد افکار عمومی را با موضوعات مرتبط با حمل‌ونقل عمومی درگير كند.

شکل اجرایی طرح نيز به اين نحو است که در ایستگاه‌های منتخب مترو، چهار سؤال درباره اداره بهتر شهر در حوزه حمل و نقل عمومی با پاسخ‌های كوتاه بله يا خير، از مردم پرسيده می‌شود.

حل مشکل ترافيك، کاهش آلودگي هوا، بهبود خدمات مترو ، روش هاي تأمین بودجه مورد نياز براي خريد واگن‌ها و تامين درآمدهاي پايدار براي گسترش متروي تهران از جمله محورهاي سؤالات اين نظرخواهي است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: