جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 آذر 1396     
امضای قرارداد برای توسعه حمل و نقل شهری در عراق

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، Alstom یکی از پیشگامان سیستم های ریلی در دنیا برای توسعه حمل و نقل شهری در عراق قراردادی را با دولت این کشور امضا کرده است.

مقامات ارشد پس از امضای این قرارداد اعلام کردند که این قرارداد دو پروژه اصلی شامل راه آهن 20 کیلومتری در بغداد و ساخت سیستم مترو در بصره را پشتیبانی می کند.

اولین پروژه در این قرارداد شامل تامین تجهیزات ریلی، سیستم های الکترومکانیکی و اجرای اقدامات اجتماعی در پایتخت عراق است. این سیستم ریلی سبک مناطقی همچون المستنصریه، Al Shab، Al Wazyria، پل Alsarafia Al Etafia، Al Khadumia، فرودگاه مثنی و العلوی را به یک دیگر متصل می کند.

دومین پروژه این قرارداد بر ساخت سیستم مترو در بصره متمرکز خواهد بود که شامل دو خط هر یک به طول 30 کیلومتر و 15 ایستگاه و یک مرکز نگهداری برای هر خط از شمال تا جنوب از Zubair  تا اروند رود و از غرب به شرق از Karma  تا Desert است.

این پروژه ها به طور قابل توجهی به توسعه زیرساخت های شهری عراق و اقتصاد ملی این کشور کمک خواهند کرد.

Bernard Peille، مدیر اجرایی Alstom در غرب و مرکز آسیا اظهار داشت: "ما مفتخریم که فرصتی داریم تا همکاری صنعتی با دولت عراق داشته باشیم و نیازهای این کشور برای حمل و نقل شهری را پاسخ گو باشیم."

وی افزود: " Alstom آماده است تکنولوژی های نوآورانه خود را در این قرارداد به کار ببرد و این قرارداد را گام ابتدایی در جهت توسعه همکاری وطولانی مدت با عراق می بیند

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: