جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 آذر 1396     
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد
افزایش 500 نفری ظرفیت مددسراها در زمستان امسال

به گزارش گروه اموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از افزایش 500 نفری ظرفیت مددسراهای پایتخت در زمستان امسال خبر داد.

 

رضا قدیمی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و افراد بی خانمان گفت: مدیریت شهری در سال های گذشته به منظور سامان دهی افراد کارتن خواب و جلوگیری از حضور این افراد در سطح شهر، 16 مددسرا را در مناطق مختلف تهران افتتاح کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز شهر هر ساله هم زمان با کاهش دمای هوا به تعداد مددسراها اضافه می شود، تاکید کرد: با کمک شهرداران مناطق، هفته گذشته دو مددسرا در مناطق 2 و 13 راه اندازی شد و با رایزنی هایی که با شهرداری منطقه 1 انجام شد، قرار است در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح یک مددسرا در این منطقه باشیم.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به افزایش 500 نفری ظرفیت مددسراهای پایتخت در زمستان امسال گفت: با راه اندازی مددسرای منطقه یک، ظرفیت مددسراها از 3 هزارنفر به 3 هزار و 500 نفر افزایش پیدا می کند. اما نکته مهم این است که این بار تلاش کرده ایم تا تمرکز خود را بر مناطقی بگذاریم که در گذشته از حیث زیرساخت های خدمات اجتماعی ضعیف بوده اند و در حال حاضر نیاز به تقویت جدی دارند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: