جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 آذر 1396     
شهردار منطقه 2 خبر داد
برپائی اولین «روز بازار» با سازه های متحد الشکل

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 2 با اشاره به راه اندازی روزبازارها و سامان دهی بساط گستران خیابان ستارخان حدفاصل فلکه اول تا دوم صادقیه گفت: روز بازارها به ‌صورت مستقیم منجر به اشتغال‌زایی و تأمین معیشت شهروندانی می‌شود که از این راه امرار و معاش می‌کنند، به‌طور قطع و یقین این امر منجر به کاهش معضلات اجتماعی در جامعه خواهد شد. ضمن اینکه، با افزایش این بازارها با نهایت احترام و تکریم به‌دنبال انضباط‌ بخشی ، رسیدگی به زیباسازی بصری  و سامان دهی این قشر از جامعه هستیم.

 

رسول کشت پور با بیان اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی و به‌دنبال آن معضل بیکاری، برخی از شهروندان به شغل دست‌فروشی روی آوردند، اظهار کرد: در این شرایط، شهرداری به‌عنوان یک نهاد اجتماعی و خدماتی با ایجاد و توسعه روز بازارها به دنبال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی گفت: روز بازارها به ‌صورت مستقیم منجر به اشتغال‌زایی و تأمین معیشت شهروندانی می‌شود که از این راه امرار و معاش می‌کنند، به‌طور قطع و یقین این امر منجر به کاهش معضلات اجتماعی در جامعه خواهد شد. ضمن اینکه، با افزایش این بازارها با نهایت احترام و تکریم به‌دنبال انضباط‌ بخشی ، رسیدگی به زیباسازی بصری  و سامان دهی این قشر از جامعه هستیم.

شهردار منطقه 2 با اشاره به ایجاد بانک اطلاعات جامع و دقیق از دست‌فروشان توسط اداره ساماندهی صنایع مشاغل شهرداری منطقه تاکید کرد: تهیه این بانک اطلاعاتی و سامان دهی آنان در روز بازارها با تکمیل فرم اطلاعات و مشخصات آنان صورت می گیرد تا دسته‌بندی و گروه‌بندی دست‌فروشان نیز مرتبط با صنف کاری آنان و تعداد روزهای تعیین‌شده برای فعالیت در روز بازارها انجام شود .

کشت پور ادامه داد: اولین روز بازار منطقه ( دوشنبه بازار ) با سازه های سبک و متحد الشکل در بلوار شهرداری صادقیه جنوبی و شمالی واقع  در ناحیه 5 منطقه دو و با اشتغال 100 نفر از بساط گستران آغاز به کار کرد . گفتنی است زمان برپایی این روز بازار ، دوشنبه های هرهفته از ساعت 9 صبح لغایت 21 است و اداره ساماندهی صنایع مشاغل شهر منطقه در خصوص این روز بازار، آمادگی لازم را جهت پذیرش تا 500 نفر از افراد متقاضی اعلام کرد .

 

وی در پایان تصریح کرد: قرار است ضمن احصاء نقاط سد معبر خیز در منطقه ، در نقاط دیگر منطقه نیز اقدام به برپائی چنین روزبازارهای با سازه های سبک و متحد الشکل کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: