جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 آذر 1396     
تعطیلی در چند ایستگاه متروی دوبی

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل و جاده دوبی (RTA) اعلام کرده است که خدمات مترو بین ایستگاه های ابن بطوبه، Tower و جمیرا در خط Red این شبکه به خاطر تکمیل کارهای مرتبط با پروژه Route 2020 از 5 ژانویه سال آینده تا اواسط سال 2019 متوقف می شود.

 

این اقدامات شامل ساخت ایستگاهی جدید در Nakheel Harbour  و Tower و اتصال آن به ایستگاه کنونی است. به همین دلیل، این ایستگاه و پارکینگ خودروی مرتبط به آن نیز کاملا تعطیل خواهند شد.

عبدالمحسن ابراهیم یونس، مدیرعامل اداره راه آهن سازمان حمل و نقل و جاده دوبی اظهار داشت: "به منظور اطمینان از حمل و نقل مطمئن مسافران بین هر دوی این ایستگاه ها، RTA اتوبوس های اکسپرس رایگان را برای سفر بین این دو ایستگاه در زمان خدمات دهی مترو فعال خواهد کرد."

وی افزود: "حمل و نقل جایگزین بین این دو ایستگاه در زمان آغاز تعطیلی آن ها شروع می شود تا اقدامات لازم برای توسعه خط Red  مترو به عنوان بخشی از پروژه Route 2020 انجام شود."

به گفته مقامات RTA، مسافران مترو که می خواهند به ایستگاه Exchange  بروند باید در ایستگاه JLT  از مترو خارج شده، سواری اتوبوس های رایگان شوند که آن ها را به ایستگاه ابن بطوبه می رساند و سپس سفر مترویی خود را به ایستگاه Exchange  ادامه دهند.

مسافران و کاربران مترو باید 20 دقیقه مازاد را در زمان سفر خود در نظر بگیرند تا از هر گونه تاخیر پیش گیری کنند.

خبرنگار: ملینا حلاجیان

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: