جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 آذر 1396     
در راستاي اظهارات نجفي مبني بر ادامه كمك مديريت شهري به مساجد؛
احداث ٣ مسجد در پايتخت با همكاري شهرداري تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران در راستاي اظهارات شهردار تهران مبني بر عدم قطع همكاري مديريت شهري به مساجد از احداث 3 مسجد با همكاري شهرداري تهران خبر داد.

 

عليرضا جعفري با اعلام اين خبر در تشريح هر يك از پروژه هاي مذكور گفت: مسجد آدينه واقع در منطقه ١٤ جز اماكني بود كه در طرح بزرگراه امام علي (ع) در بستر بزرگراه قرار داشت و طبق برنامه تخريب شد، اما شهرداري در مقابل متعهد شد كه جايگزين آن مسجد را احداث كند.

وي افزود: در حال حاضر، طراحي مسجد آدينه به اتمام رسيده و پيمانکار اجرایی انتخاب شد و در حال حاضر پروژه در مرحله گودبرداری است.

مديرعامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداری تهران پروژه حوزه علميه و مدرسه دارالسلام واقع در منطقه ١٣ را از ديگر برنامه هاي پيش رو معرفي و عنوان كرد: قرار است شهرداري بخشي از اين پروژه را در قالب كمك به مساجد انجام دهد و بعد از اتمام مرحله سفت كاري، روند احداث مسجد توسط هيئت أمنای مسجد و خيرين پيگيری شود.

جعفري در ادامه با بيان اينكه در تهران مساجد فرسوده زيادي وجود دارد كه ضريب ريسك استفاده از آن ها بالا است، گفت: بر اين اساس، بحث بهسازي و نوسازي مساجد را در دستور كار قرار داده ايم و در حال حاضر موضوع ارزيابي فرسودگي و بهسازي مسجد باب الحوائج واقع در منطقه ١٠ را پيگيري مي كنيم.

وي با توجه به رايزني هاي صورت گرفته با هيئت امناي مسجد زميني در مجاورت مسجد تملك شد، خاطر نشان کرد: بخشی از عملیات اجرایی با كمك شهرداري تهران و بخشي با حمايت خيرين و هيئت امنا انجام مي شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: