جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 آذر 1396     
5 هکتار از حریم شمالی تهران آزاد شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛هکتار از اراضی تصرف شده توسط افراد سودجو در حریم شمالی تهران، با اجرای عملیات رفع خلاف، آزادسازی شد.

 

محمد رضاپور مسئول حريم معاونت شهرسازي و معماري شهرداری منطقه یک با  بیان مطلب فوق اظهار کرد: با هدف حفظ و صیانت از حریم شمالی تهران و جلوگیری از تخلف زمین خواری در ارتفاعات، با حضور مامورین شهرداری منطقه یک، نيروهاي حريم بان و شهربان، فرمانداري، نيروي انتظامي و... در محدوده جاده لشگرگ، كوي بنفشه ،پنج هکتار از اراضی فوق رفع تصرف شد.

وی گفت: افراد سودجو و زمین خوار به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف این محدوده و احداث محل هایی برای نگهداری طیور و... کرده بودند که با تمام توان و به طور کامل این متحدثات تخریب و فضا آزاد شد.

رضا پور تصریح کرد: این زمین با کاربری فضای سبز بوده که با انجام عملیات آزادسازی و رفع خلاف به کاربری اولیه خود برگشت داده شد.

مسئول حریم شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه یک در ارتفاعات شمال تهران وحریم منطقه یک با تمام توان در جهت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و دخل وتصرفات تلاش می کند و با متخلفان برخورد قاطع خواهد داشت.

رضاپور نظارت نیروهای حریم بان و شهربان، استقرار کانکس در مبادی ورودی ارتفاعات وتقویت سیستم ارتباطی و همیاری ساکنان محلی را مهمترین عامل کنترل کننده ساخت وسازهای غیرمجاز درحریم های شمال تهران دانست.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: