جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 آذر 1396     
غفاری خبر داد
کارآفرینی برای 350 جوان در شرکت شهرسالم

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل سابق شرکت شهر سالم با اشاره به ایجاد فرصت اشتغال  برای 350 جوان در شرکت شهر سالم گفت: حقوق تمام پرسنل این شرکت از محل درآمدهای این شرکت پرداخت می شود و بار اضافی را به شهرداری تحمیل نکرده است.

 

حسنعلی غفاری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به دستاوردهای شرکت شهر سالم در 12 سال گذشته، اظهار کرد: امروز 10 درمانگاه شرکت شهر سالم به 22 درمانگاه افزایش یافته و راه اندازی مرکز تصویربرداری یکی از دستاوردهای این شرکت برای ارائه خدمات کیفی به مردم است.

وی افزود: موضوع بهداشت محیط مغفول مانده بود که اچ اس ای را برای اولین بار در شرکت شهر سالم طراحی کردیم و امروز  58 هزار ریسک در پارک ها و فضاهای سبز تهران شناسایی شده است.

مدیرعامل سابق شرکت شهر سالم با اشاره به طراحی سامانه 1842برای تسهیل دسترسی مردم به خدمات درمانی، عنوان کرد: در بدو ورودم اورژانس شهرداری تهران 5 آمبولانس داشت که سه دستگاه از آن شماره نیروی انتظامی نداشت و الان این تعداد به  10 دستگاه آمبولانس رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تعداد نیروهای شرکت شهر سالم از 230 نفر به 580 نفر رسیده است افتخار می کنم چراکه مجموعه کارآفرینی بوده و برای تعداد نیروهای اضافه شده یک ریال از شهرداری تهران برای پرداخت حقوق کمک نگرفتم.

غفاری در پایان گفت: تنها هدف درمدت خدمتم در این شرکت کمک برای کاهش آلام و درد دردمند بوده است و امیدوارم آنچه انجام دادیم موجب رضای خداوند واقع شده باشد.

 در ادامه حمید چوبینه با اشاره به اینکه خدمت به مردم در حوزه‌های تخصصی جناحی و سیاسی نیست، اظهار کرد: مدیران میانی اصلی‌ترین لایه‌های خدمت‌رسانی به مردم هستند و مدیریت کلان وظیفه تصمیم‌گیری در مورد پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات متخصصان و روشنفکران را دارد.

وی افزود: برای خدمت به مردم الویت کسانی هستند که زیر پای مردم را جارو می‌کنند، قطعا خدمت به این قشر موجب رضایت خداوند نیز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه اگر مردم هلال‌احمر را با عنوان امدادرسانی و توزیع چادر می‌شناسند اما شهرداری تهران برای مردم آشناست و مردم توقع‌های مختلفی از شهرداری دارند که باید از پتانسیل مردم برای همراهی بیشتر استفاده کنیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: