جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 آذر 1396     
شهردار تهران در افتتاح پروژه هاي منطقه 11 :
مسجد در فرهنگ اسلامی پایگاهی برای فعالیت های اجتماعی و سیاسی مسلمانان بوده است

به گزارش تهرانی نیوز؛شهردار تهران صبح امروز ضمن افتتاح  تعدادی از پروژه های شهری منطقه 11 ،  به دیدار و گفت و گو با شهروندان پرداخت.

 

محمدعلی نجفی صبح امروز ضمن افتتاح بوستان دامپزشکی، از بخش های مختلف این بوستان شامل محوطه باغ ایرانی، کلینیک گل و گیاه، گالری هنری، نمازخانه و فضای ورزشی بوستان بازدید کرد.

  افتتاح بازار میوه و تره بار قلمستان از دیگر برنامه های امروز شهردار تهران بود. نجفی ضمن بازدید از بخش های مختلف این بازار، با تعدادی از شهروندان و غرفه داران به گفت و گو پرداخت.

 وی همچنین با حضور در مراسم افتتاح مسجد پنچه چی با امام جماعت، هیات امنا و تعدادی از نمازگزاران این مسجد دیدار و گفت و گو کرد.

 نجفی در ادامه با حضور در میدان راه آهن تهران، ضمن بازدید از پروژه ساماندهی و ارتقای کیفی این میدان، از نزدیک با روند اجرای فازهای نخست و دوم این پروژه شامل محوطه سازی و باز زنده سازی فضای میدان و احداث پایانه تاکسیرانی آشنا شد.

 شهردار تهران همچنین در مراسم بهره برداری از مسجد رضوی حضور یافت و از بخش های مختلف این مسجد بازدید کرد.

 وی طی سخنانی در جمع نمازگذاران مسجد رضوی، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) تصریح کرد: بهره برداری از این مسجد در چنین مناسبت فرخنده ای را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این مسجد سالیان دراز محلی برای انجام فرایض دینی و فعالیت های اجتماعی باشد.

 نجفی تصریح کرد: مسجد در فرهنگ اسلامی همواره پایگاهی برای فعالیت های اجتماعی و سیاسی مسلمانان بوده است؛ در این مسجد نیز به این مهم توجه شده و با فکر باز هیات امنا فضایی برای اشتغال زایی تعدادی از جوانان فراهم شده است که اقدام بسیار خوبی به شمار می رود.

وی عنوان کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم وظایف خود را در قبال انقلاب، جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور ایران ادا کنیم.

 مسجد رضوی در سال 1342 بنا شده و پس از نیم قرن در سال 1393 تخریب و با مشارکت شهرداری تهران در فضایی به مساحت دو هزار و 800 مترمربع بازسازی شد.

در بخش پایانی بازدیدهای صبحگاهی امروز شهردار تهران، آئین بهره برداری از بوستان شهید محسن حججی برگزار و از سردیس این شهید سرافراز مدافع حرم رونمایی شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: