جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 آذر 1396     
با پخش بیش از 32 هزار تن آسفالت
گذرهای شمالی تهران ساماندهی شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معابر شمال تهران با هدف نگهداشت ، تردد ایمن و روان وسایل نقلیه با پخش بیش از 32  هزار تن آسفالت نوسازی و بهسازی شد.

بهمن محبوبی معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از32 هزار  تن آسفالت در معابر شهری شمال تهران به صورت دستی و مکانیزه پخش شده است.

 

محبوبی گفت : عملیات اجرایی شامل بیش از 25  هزار تن روکش و لکه گیری دستی و 7 هزار تن روکش  مکانیزه بوده  است.

وی تصریح کرد: از مقدار 7 هزار  تن روکش مکانیزه  بیش از 3 هزارتن لکه گیری مکانیزه و 4 هزار تن تراش و روکش انجام شده است.

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه یک افزود: مرمت و لکه گیری معابر به صورت روکش آسفالت مکانیزه در معابری چون خیابان شهید سباری، خیابان شهید پور ابتهاج، خیابان شهید موحددانش و خیابان شهید زبردست به صورت شاخص اجرا شده است.

 محبوبی نگهداشت شهر را از مهمترین اقدامات جاری شهرداری جهت ساماندهی و خدمات رسانی مناسب به درخواست های شهروندان دانست و تصریح کرد: نگهداشت از وظایف اصلی شهرداری است که به حفظ وضعیت موجود می پردازد و برای اجرای بهتر آن دفترچه نگهداشت برای همه محلات تنظیم شده که هر موردی در آن با نشانی کامل، نوع مشکل و عملیات مورد نیاز و ... مشخص شده و در حال اجراست.

وی گفت: لوله گذاری، تعریض، پیاده رو سازی، اجرای تک جدول و نیم نهر، اجرای نهر سرپوشیده، لکه گیری آسفالت معابر و... از جمله اقدامات اجرایی در طرح نگهداشت شهر در حوزه فنی و عمرانی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: