جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
انتصابات جدید در پلیس راهور

مهر: سردار اسکندر مومنی در مراسم تودیع و معارفه روسا و معاونین جدید پلیس راهنمایی و رانندگی هدف از انتصابات جدید را ارتقای انضباط آمد و شد عنوان کرد و گفت: با این اقدام ایده های جدید و افکار نو در حوزه های مختلف ورود می یابد.

رئیس پلیس راهور در این مراسم سردار محسن مهرایی که پیش از این رئیس ترافیک شهری بود را از امروز معاون هماهنگ کننده راهور اعلام کرد و گفت: سرهنگ رحیم رمضان آقایی که معاون هماهنگ کننده پلیس راهور بود از امروز بازنشسته و به عنوان مشاور بنده ادامه خدمت می دهند.

سردار مومنی همچنین سردار مهماندار را که پیش از این رئیس پلیس راه بود به عنوان معاون عملیات پلیس راهور که یک معاونت ارشد و بین بخشی است معرفی و سرهنگ جهانگیری را به ریاست پلیس ترافیک شهری منصوب کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرهنگ حمیدی که پیش از این رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بود نیز از امروز رئیس پلیس راه کشور شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه اواخر دهه 60 ضریب خسارت بیمه 129 درصد بود، گفت: در حال حاضر این ضریب به 70 درصد رسیده و با وجود افزایش خودروها، کاهش کشته ها را شاهد بوده ایم.

سردار مومنی موضوع بیمه ها را در کلیات کاهش کشته های تصادف جامعه موثر دانست و گفت: زمانی که یک آمبولانس هلال احمر یا اورژانس در جاده تردد می کند نشان می دهد دستگاههای متولی در ماموریت حضور دارند و این موضوع احساس امنیت و آرامش جامعه را گسترش می دهد.

وی ادامه داد: در پلیس راهور به سرمایه عظیم انسانی افتخار می کنیم و پلیس اقدامات زیادی جهت کاهش کشته های تصادفات انجام داده است اما هرگز قانع به کاهش کشته ها نیستیم و این روند همچنان باید کمتر شود.

سردار مومنی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر در موضوع تصادفات رانندگی نسبت به گذشته در وضعیت بهتری قرار داریم ولی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا سوانح رانندگی را که در حال حاضر به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 6.5 نفر است به 3 تا 4 برسانیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: