جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
ابهام در آینده تراموای شهری واشنگتن و ایجاد خطر برای کلیسای قدیمی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهروندی 82 ساله در ایالت Asbury که با کلیسای متدیست این ایالت در ارتباط بوده نگران آن است که این محراب سنگی در مرکز شهر واشنگتن که نقشی اساسی طی سال های گذشته داشته است تحت تاثیر برنامه این شهر برای ساخت یک خط تراموا در خیابان K Street NW فرو بریزد.

برج ناقوس قدیمی این کلیسا تنها کمی از CityCenterDC جدید بزرگ این شهر فاصله دارد که نوع رشدی که مقامات واشنگتن برای سرمایه گذاری در نظر دارند را نشان می دهد.

در دو خط تراموای شهری که مقامات این شهر به عنوان بخشی از برنامه زیست محیطی با بودجه فدرال می دانند، قطارهایی از انتهای خط تراموای شهری افتتاح نشده در نزدیکی ایستگاه مرکزی به آبشار جورج تاون رفت و آمد خواهند کرد که عمدتا در امتداد خیابان K قرار دارد.

بسیاری از پارکینگ ها و خطوط خدماتی در امتداد خیابان K به خاطر مسیرهای اختصاص یافته برای تراموای شهری و یا برخی اتوبوس ها در نیمه راه، از بین خواهند رفت.

آینده روشنی برای سیستم تراموای نوپای این منطقه که با مشکلات برنامه ریزی و تاخیرهای مکرر مواجه شده، ترسیم نشده است. مقامات این شهر پایان سال جاری را به عنوان مهلت نهایی افتتاح این سیستم برای مسافران اعلام کرده اند اما مقامات حمل و نقل هنوز موفق به دریافت گواهی نامه های ایمنی لازم نشده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: