جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 آذر 1396     
فاز دوم پروژه احداث فضای سبز در بوستان معلم آغاز شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 با تأکید بر بهره برداری از ظرفیت های موجود در منطقه برای افزایش سرانه های سبز، افزود: فاز دوم عملیات احداث فضای سبز در بوستان معلم اجرایی شد.

 

 شادی مالکی رئیس اداره فضای سبز منطقه هفت با بیان این خبر، تصریح کرد: با توجه به اهمیت وجودی سرانه های سبز در زیبایی بصری شهری و همچنین سلامت روانی شهروندان، سعی کردیم با شناسایی کارشناسانه ظرفیت های موجود در سطح منطقه نسبت به ایجاد و یا گسترش فضاهای سبز اقدام کنیم.

وی افزود: در جریان افزایش سرانه های سبز در این منطقه ضمن بهره برداری از شیوه های مدرن و رعایت استانداردهای زیست محیطی و شرایط جوی، محل هایی که کمبود فضای مناسب برای ایجاد سرانه سبز داشته اند نیز با استفاده از جانمایی فلاور باکس رنگ تازه ای گرفته و به نمای بصری شهر جلوه ای خاص بخشیده اند.

رئیس اداره فضای سبز خاطرنشان کرد: با همیاری کارشناسان متعهد و تلاشگر این اداره و نظارت های مستمر بر عملیات اجرایی حفاظت از فضاهای سبز موجود، فضاهای خالی و مناسب برای احداث سرانه های سبز بررسی و به محلات کم برخوردار از نظر کمبود فضای مناسب برای ایجاد فضای سبز نیز نگاه ویژه داشته ایم که تدابیری تخصصی برای آنها اندیشیده شده است.

مالکی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات فاز دوم احداث فضای سبز در بوستان معلم، گفت: با بررسی های صورت گرفته، احداث سرانه سبز به مساحت 800 مترمربع در کنار بوستان معلم که قبلا به کارگاه عمرانی اختصاص داشته در دستور کار این اداره قرار گرفت.

به گفته وی عملیات جدول کشی و خاکریزی در زمین مزبور در حال انجام است و تا پایان نیمه اول آذرماه سال جاری آماده بهره برداری شهروندان خواهد شد.

اضافه می شود، فاز اول احداث فضای سبز در بوستان معلم به مساحت سه هزار و 427 مترمربع در سال 1372 اجرایی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: