جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 آذر 1396     
بهره گیری از دوربین های ترافیکی هنگام بارش در غرب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهرداری منطقه 5 در زمان بارش با استفاده از دوربین های ترافیکی، نقاط حساس سطح منطقه را رصد می کند.

 

محسن اسدی شهردار منطقه در بازدید از سایت برف روبی با اعلام این خبر گفت: نقاط برف گیر و حساس منطقه در زمان بارش به وسیله دوربین ها در مرکز کنترل ترافیک غرب تهران رصد می شود و با ارائه، گزارش لحظه ای به سایت های برف روبی نواحی هفتگانه، در رفع گره های ترافیکی احتمالی بزرگراه ها و شریان های اصلی غرب تهران کمک می کنند.

اسدی در ادامه از آماده باش کامل ستاد برف روبی و ماشین آلات سبک و سنگین مستقر در نواحی هفتگانه خبر داد و تصریح کرد: 11 سایت اصلی و 6 سایت فرعی برف روبی در کل منطقه برای رفع مشکلات معابرآمادگی دارند و در جانمایی آنها از تجربه سال های گذشته استفاده شده ، که هنگام بارش با اعزام ماشین آلات ، در صد نقطه بحرانی منطقه ( پل های عابر، رمپ ها و معابرشیب دار) مستقرمی شوند.

اسدی همچنین از پایگاه استقرار ماشین آلات و تجهیزات برف روبی در موتوری سنگین منطقه و محل بسته بندی شن و نمک بازدید کرد و گفت: نیروها در کوتاه ترین زمان ممکن به سمت نقاط بحرانی حرکت و از بیشترین امکانات بهره گیری می کنند.

گفتنی است مانور ترافیکی – برف روبی با حضور ستاد برف روبی و همکاری پلیس راهور برای آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر نیروها در منطقه برگزارخواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: