جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 آذر 1396     
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد
لایروبی 7370 متر از کانال های قلب تهران

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون امور شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه 6 از پاکسازی و لایروبی 37 حوضچه اصلی از معابر قلب پایتخت خبر داد و گفت: همچنین در فصل پاییز و به منظور تسهیل هدایت آب های سطحی هفت هزار و سیصد و هفتاد متر از کانال های سطح منطقه لایروبی شده است.

 

 افشین خدامی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر و در راستای ضرورت تسهیل در رفت و آمد شهروندان، کلیه کانال ها، مسیل ها و انهار سطح منطقه لایروبی و پاکسازی می شود.

معاون امور شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه 6 در ادامه افزود: بازسازی و لایروبی قنات های موجود در سطح منطقه از دیگر برنامه های صورت گرفته شده است.

خدامی همچنین به آمادگی نیروهای خدمات شهری منطقه برای روزهای برفی و بارانی پیش رو خبر داد و گفت: تمام نقطه های آبگیر منطقه شناسایی و ترمیم شده است و تمهیداتی اتخاذ شده تا نظم و ساماندهی خیابان های قلب تهران در هنگام نزول باران برقرار باشد.

معاون امور شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه 6 همچنین به زیباسازی محیط شهری منطقه در فصل پاییز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا سروها به صورت طرح دار هرس شوند تا جلوه و نمای بیشتری داشته باشند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: