جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
لایحه تعیین نرخ آرم طرح ترافیک 94 هفته آینده به شورا می رود

به گزارش  گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز ،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: تمامی سهمیه بگیران اعم از خبرنگاران و جانبازان و اشخاص خاص نیز باید طی مدت اعلام شده -16 آذر لغایت 30 آذرماه- در سامانه شهرداری تهران ثبت نام کنند.

سیدجعفر تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه تنها دو هفته زمان برای ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 94 وجود دارد، گفت: تمامی سهمیه بگیران اعم از جانبازان و خبرنگاران هم باید در مهلت تعیین شده نسبت به فرآیند ثبت نام الکترونیکی دریافت آرم طرح ترافیک از طریق سامانه تهران tehran.ir اقدام کنند .

وی تصریح کرد: زمان ارایه مدارک خبرنگاران مطابق روال سال های گذشته پس از اتمام زمان ثبت نام اعلام می شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه سهمیه آرم طرح ترافیک سال 94 نیز مانند سال گذشته بوده، گفت: عدد مجوزهای سالیانه حتی یک فقره اضافه یا کاسته نشده است.

وی اظهارداشت: طی سال گذشته با توجه به اینکه تعدیل سهمیه در بعضی از موارد داشتیم، متاسفانه درطول سال مجبور به تصحیح بعضی از اصلاحات شدیم، اما در فرایند جدید این موضوع متناسب با شرایط سهمیه و با نگاه تعدیل شده لحاظ خواهد شد.

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه امتیازبندی روزنامه ها، مجلات و خبرگزاری ها مانند سال گذشته در زمان مقرر اعلام و ارسال می شود، گفت: با توجه به مشکلات برخی از خبرنگاران در دریافت آرم ترافیک در سال گذشته به طور قطع بررسی اطلاعات فردی و خبرنگاری افراد در سال جاری با دقت بیشتری صورت می گیرد تا حقوق خبرنگاران تضییع نشود.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته تعداد کسانی که به عنوان خبرنگار آرم طرح ترافیک دریافت کردند بسیار بیشتر از تعداد واقعی اصحاب فعال در عرصه خبر بود، بیان کرد:با این وجود سال گذشته تقاضای هیچ فردی که به عنوان خبرنگار به واحد صدور آرم مراجعه کرد، مردود نشده است.

معاون شهردار تهران در ادامه از ارایه لایحه تعیین نرخ آرم طرح ترافیک سال 94 طی هفته آینده به شورای اسلامی شهر تهران خبرداد و گفت: رویه تعیین نرخ مشابه سال گذشته خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: