جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 آذر 1396     
شهردار منطقه 4:
محلات شمال شرق تهران کوچه به کوچه بازدید شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛سید علیرضا حسینی در حاشیه بازدید از دهمین محله منطقه 4 گفت: تاکنون از 20 محله منطقه 4 به مشکلات 10 محله رسیدگی شده است و سایر محلات نیز در برنامه بازدید قرار دارند.

 

سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 4 با اعلام این خبر گفت:  با گذشت حدود35 روز از آغاز بازدیدهای میدانی از سطح محلات 20 گانه منطقه 4 ، نزدیک به 200 مصوبه فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست ، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی در 10 محله به تصویب رسید.

وی رسیدگی به وضعیت بوستان ها و ایجاد تسهیلات مناسب برای استفاده بهینه عموم شهروندان را از جمله مصوبات این بازدیدها عنوان کرد و گفت: ایمن سازی زمین های بازی کودکان، تامین روشنایی، بازپیرایی فضای سبز، بازسازی امکانات ورزشی و المان ها و مناسب سازی معابر از جمله اقدامات پیش بینی شده در بوستان ها است.

شهردار منطقه 4 کاهش معضلات ترافیکی معابر محلی و بزرگراهی را از دیگر اهداف بازدیدهای میدانی عنوان کرد و گفت: طی بازدیدهای میدانی از 10 محله منطقه 4 بیش از 30 مصوبه ترافیکی به تصویب رسیده است.

حسینی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصول بارنگی و ایجاد تمهیدات ویژه برای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی، در بازدید های میدانی رفع مشکلات عمرانی انهار، کانیوها و همچنین اصلاح شیب معابر از دیگر مصوبات دارای اولویت در محلات است.

شهردار منطقه 4 رسیدگی به وضعیت زمین های ورزشی را از دیگر مصوبات محلات بر شمرد و تصریح کرد: به منظور تشویق جوانان و نواجوانان به استفاده از امکانات ورزشی و فرهنگی محلات، رسیدگی به زمین های ورزشی روباز و مجموعه های فرهنگی و ورزشی در قالب مصوبات بازدیدهای میدانی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه تعامل مطلوب شورایاران با مدیریت شهری نقش بسزایی در شناسایی مشکلات محلات ایفا می کند افزود: در بازدیدهای میدانی از سطح محلات، نقطه نظرات شورایاران و معتمدین محلی با اولویت قراردادن نیازهای ضروری محلات کم برخوردار در اولویت قرار دارد.

حسینی خاطر نشان کرد: با بازدید بامدادی از محلات کوهک، حکیمیه، مهران، تهرانپارس غربی، مجیدیه شمس آباد، جوادیه، تهرانپارس شرقی، پاسداران ضرابخانه، قنات کوثر و علم وصنعت بیش از 200 مصوبه به تصویب رسیده و در دستور کار قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: