جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آبان 1396     
شهردار منطقه 14
اتمام فاز اول تعریض بزرگراه بسیج

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 14 از اتمام فاز اول تعریض بزرگراه بسیج خبر داد و گفت: برای اجرای فاز دو نیز نیاز به توافق با نهادهای نظامی و بسیج منطقه است که این امر از طریق اداره امور نهادها پیگیری شده و در مراحل نهایی قرار دارد.

 

فرهود حمیدی با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام منطقه تا پایان سال اظهار کرد: در حال حاضر، به دنبال تکمیل 31 پروژه نیمه تمام با اعتبار معادل 30 میلیارد تومان در منطقه 14 هستیم و امیدواریم با تحویل این پروژه ها از مشکلات شهروندان برای تردد و استفاده از امکانات شهری کاسته شود.

وی پروژه تعریض بزرگراه بسیج را یکی از مهم ترین پروژه های منطقه معرفی کرد و گفت: پروژه مذکور حدفاصل خیابان شهید رحیمی تا خیابان شهید فهمیده است که فاز اول آن تقریباً به اتمام رسیده است. برای اجرای فاز دو نیز نیاز به توافق با نهادهای نظامی و بسیج منطقه است که این امر از طریق اداره امور نهادها پیگیری شده و در مراحل نهایی قرار دارد.

شهردار منطقه 14 با اشاره به تکمیل محوطه ایستگاه های خطوط 6 و 7 مترو تصریح کرد: در این پروژه 21 نقطه برای احداث پایانه تاکسی رانی و اتوبوس رانی، فضای سبز و سرویس بهداشتی تملک شد و پیش بینی می کنیم تا پایان سال تمامی این فضاها آماده سازی شوند.

حمیدی در توضیح تملکات انجام شده، تصریح کرد: یک بخش از تملکات به ارزش بالغ بر 15 میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی است. بخش دیگر از تملکات مربوط به املاک خود شهرداری تهران که شامل قطعات پراکنده فضای سبز و معابر می شود. بخش آخر نیز املاک متعلق به نهادها است که در این راستا با وزارت آموزش و پرورش و بسیج تهاتر کردیم و توانستیم املاک معارض را تملک کنیم.

وی در پایان به تجهیز بزرگراه امام علی (ع) پرداخت و خاطر نشان کرد: این بزرگراه به طول 35 کیلومتر شمال تهران را به جنوب وصل می کند و روزانه تعداد قابل توجهی خودرو از این معبر عبور می کنند. این شرایط موجب شد تا شهرداری تهران ایجاد امکانات جنبی در این بزرگراه را در اولویت خود قرار دهد. از این رو، قرار است تا پایان سال یک سوله بحران و یک پمپ بنزین در حاشیه بزرگراه احداث شود تا شهروندان با اطمینان بیشتری در این معبر تردد کنند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: