جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آبان 1396     
4 جایگاه سوخت در کهگیلویه و بویر احمد افتتاح می شود

به گزارش اخبار کلان شهر ها تهرانی نیوز؛مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویر احمد گفت: در حال حاضر 27 جایگاه  سوخت CNG و 27 جایگاه سوخت مایع در این استان فعالیت دارند.

لطف الله مسعودی اظهار داشت : تمامی جایگاه ها به صورت شبانه روزی فعال بوده و در هیچ جایگاهی بنزین یورو 4 عرضه نمی شود.

وی افزود: سوخت گیری در تمام جایگاه ها به صورت روان انجام می پذیرد و هیچگونه خللی در این امر وجود ندارد مگر در مواردی که جایگاهی دچار خرابی پمپ شود.

وی تاکید کرد: هر چند در صورت خرابی پمپ ها در جایگاهها پشتیبانی در کلان شهر ها و خارج از استان تا زمان رسیدگی و رفع مشکل منجر به تعطیلی جایگاهها  می شود بنابراین این مساله موجب ترافیک سوخت گیری در جایگاه های دیگر میشود هر چندکه  این شرایط موقت باشد.

وی درمورد روند نظارت بر جایگاه ها گفت: در خصوص نظارت بر میزان فروش جایگاه ها، اداره استاندارد به همراه کارشناس خدمات مهندسی شرکت پخش فرآورده های نفتی در محل حضور می یابند تا در صورت مغایرت و مشاهده تخلف گزارش را به سازمان ارجاع دهند.

وی تصریح کرد: برای بازرسی جایگاه های CNG، شرکت های تأمین کننده قطعات طرف قرار داد با جایگاه ها مسولیت نظارت را عهده دار گشته و گزارشات را به شرکت پخش فرآورده های نفتی ارائه می کنند.

لطف الله مسعودی اظهار داشت: که از لحاظ کیفیت مهندسی فرآورده ها، از کلیه جایگاه های تحت پوشش، به صورت هفتگی بازرسی به عمل می آید و ناخالصی فرآورده ها و نامطلوب بودن کیفیت مورد بررسی قرار میگیرد.

وی با تاکید بر انجام نظارت منظم بر فعالیت جایگاه ها گفت: هیچگونه گزارشی مبنی بر کیفیت نا مطلوب تا به امروز گزارش نشده است.

مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی همچنین در خصوص احداث جایگاههای جدید گفت: احداث جایگاه های جدید صرفاً با بخش خصوصی است پیش بینی شده در پایان سال جاری چهار جایگاه در شهرستان های یاسوج، سوق، سرفاریاب و بویر احمد افتتاح شود.

 

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: