جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آبان 1396     
مدیرعامل شهر سالم شهرداری تهران خبر داد:
آماده سازی و ارسال تجهیزات پزشکی برای خدمت رسانی در مراسم اربعین

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل شهر سالم شهرداری تهران گفت: بیش از 162 هزار نفر از زائران به پایگاه های شرکت شهر سالم در مراسم اربعین سال گذشته مراجعه کردند.

 

حسن علی غفاری گفت: همزمان با آغاز فعالیت دستگاه های مختلف شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران کربلا در مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام)، شرکت شهر سالم نیز نسبت به آماده سازی و ارسال تجهیزات به منظور برپایی پایگاه های فوریت های پزشکی و خدمات امدادی اقدام کرده است.

مدیرعامل شهر سالم شهرداری تهران افزود: در مراسم پرشکوه و عظیم راهپیمایی اربعین امسال نیز شرکت شهر سالم طی هماهنگی های انجام شده با ستاد اربعین حسینی در شهرداری تهران نسبت به برپایی پایگاه های فوریت های پزشکی در محور نجف و کربلا و نیز در عمود 707 بنا به تقاضای بسیج شهرداری تهران اقدام خواهد کرد.

 غفاری خاطرنشان کرد: کار ارسال تجهیزات به منظور برپایی پایگاه های فوریت های پزشکی انجام شده است و نخستین تیم از کارشناسان و تیم پشتیبانی شرکت شهر سالم در روز سی ام مهرماه جهت آماده سازی پایگاه ها و گروه دوم شامل پزشک، پرستار جهت استقرار در تاریخ دوازدهم آبانماه راهی عتبات عالیات می شوند و تا پایان مراسم در منطقه به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

وی با اشاره به مراجعه بیش از 162 هزار نفر از زائران به پایگاه های شرکت شهر سالم در مراسم اربعین سال گذشته، تصریح کرد: سرماخوردگی، مشکلات تنفسی و گرفتگی عضلات بیشترین موارد مطرح شده از سوی بیماران و مراجعه کنندگان به پایگاههای بهداشتی و درمانی شهرداری تهران در مسیر حرکتی زایران اربعین حسینی (ع) بوده است.

مدیرعامل شهر سالم شهرداری تهران در پایان به زائران توصیه کرد تا کسانی که سابقه بیما های خاص و مزمن دارند قبل از سفر به کربلا به پزشک معالج خود مراجعه کرده و مشورت بگیرند و برای این سفر داروهای مورد نیاز را به همراه خود داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: