جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آبان 1396     
به همت شهرداری منطقه 2 در شهر کوت عراق انجام شد؛
جمع آوری 5 تن زباله و نخاله

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 2 با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در شهر کوت عراق از سوی مدیریت شهری گفت: در روزهای گذشته اقدامات مربوط به انتقال 10 مخزن 1100 لیتری و 10 مخزن 120 لیتری را در دستور کار قرار دادیم و تا به امروز با همکاری پرسنل شهرداری با نظافت 18 هزار متر مربع، 5 تن خاک و زباله در این شهر جمع آوری شده است.

 

رسول کشت پور اظهار کرد: در حال حاضر 66 نفر از کارکنان شهرداری منطقه 2 به منظور نظافت و تامین زیرساخت های لازم برای تردد زائران در شهر کوت حضور دارند و به طور شبانه روزی به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 2 در شهر کوت گفت: نصب 24 چشمه سرویس بهداشتی، فضاسازی بصری، برپایی یک ایستگاه صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از عمده اقداماتی است که این روزها در این شهر انجام می شود.

شهردار منطقه 2 با تاکید بر برپایی 4 چادر به مساحت 150 متر مربع ویژه اسکان زائران عنوان کرد: ظرفیت هر یک از این چادرها 50 نفر است و در تمامی این چادرها پتو و وسایل گرمایشی به تعداد لازم پیش بینی شده است.

کشت پور تاکید کرد: همچنین، در روزهای گذشته اقدامات مربوط به انتقال 10 مخزن 1100 لیتری و 10 مخزن 120 لیتری را در دستور کار قرار دادیم و تا به امروز با همکاری پرسنل شهرداری با نظافت 18 هزار متر مربع، 5 تن خاک و زباله در این شهر جمع آوری شده است.

وی شست و شوی دو هزار متر مربع از جداول شهر کوت را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 2 معرفی کرد و گفت: تلاش کردیم تا در کنار اقدامات مربوط به نظافت و نگهداشت شهر، تا حد ممکن از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کنیم. از این رو، با توزیع 25 هزار بطری آب معدنی و مواد خوراکی در ایستگاه صلواتی درصدد هستیم تا پاسخگوی نیاز زائران باشیم. 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: