جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 آبان 1396     
خدمات مترو به شرکت‌کنندگان در پياده روي اربعین تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران از ارائه خدمات به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پايتخت خبر داد.

 

مهندس نوبخت با تسلیت فرارسيدن اربعين شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران باوفای ایشان گفت: متروي تهران در روز پنجشنبه 18 آبان، آماده ارائه خدمات حداكثري به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پياده روي اربعین تهران است.

وي با بيان اينكه ایستگاه های امام حسین (ع)، شهيدنواب صفوي، میدان شهدا و شهرری در مسیر این راهپیمایی قرار دارند، تصريح كرد: برنامه ريزي لازم براي ارائه خدمات مناسب به شهروندان محترم در اين ايستگاه ها انجام گرفته و آمادگي براي اعزام قطارهاي فوق العاده وجود دارد.

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران در ادامه با بيان اينكه خط يك مترو به دليل نزديكي به اماكن مذهبي مختلف در شهر تهران، معمولا در روز اربعين بيشترين مسافر را دارد، خاطر نشان كرد: در اين روز با كاهش سرفاصله حرکت قطارها در اين خط، سرويس دهي به مسافران در ساعات پرتردد به حداكثر توان خواهد رسيد.

گفتني است مراسم پياده روي اربعين حسيني در تهران از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 18 آبان از ميدان امام حسين ع آغاز مي شود كه عزاداران پس از طي كردن مسير 17 كيلومتري هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظيم (ع) مي رسند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: