جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 آذر 1393     
آماده‌باش راهداران درمحورهراز

فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از آماده‌باش راهداران در محور مواصلاتی هراز خبر داد و گفت: چهار راهدارخانه این جاده شریانی کشور برای اسکان اضطراری مسافران و در راه‌ماندگان تجهیز شدند.

کریم لطفی دقایقی قبل در آمل بیان داشت: هم‌اکنون آسمان لاریجان ابری بوده و مستعد برای ریزش باران است هرچند در برخی از مناطق کوهستانی بارش خفیف باران گزارش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حجم تردد در محور مواصلاتی هراز روان بوده و سطح این جاده نیز خشک است، گفت: راهداران این جاده شریانی کشور با تجهیزات کامل ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری مشغول به خدمت بوده و آماده خدمات‌رسانی به مسافران و هموطنان در مواقع بحرانی هستند.

لطفی با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی نامساعد و ناپایدار احتمال بارش برف و باران در محور مواصلاتی هراز و منطقه لاریجان وجود دارد، ادامه داد: به همین دلیل رانندگان باید احتیاط را در سرلوحه کار خود جای دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خاطرنشان کرد: چهار راهدارخانه این شهرستان با تجهیز امکانات لازم و فضاسازی برای مستقر شدن مسافران و در راه‌ماندگان جهت نجات از بارش سنگین برف مهیا شده است.

وی با ابراز اینکه رانندگان و افرادی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند با توجه به شرایط جوی نامساعد از سالم بودن خودروی خود، عدم مشکل سیستم گرمایشی اتومبیل، به همراه داشتن وسایل گرمایی و میزان سوخت اطمینان کامل داشته و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوب و راحتی را برای خود و دیگران رقم بزنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: