جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 آبان 1396     
در نشست مشترک مدیریت شهری با شورایاران و پلیس راهور منطقه 18 تهران مطرح شد:
توقیف خودروهای دارای بیش از 4 میلیون جرائم رانندگی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛نشست هم اندیشی مشترک دبیران شورایاری محلات 18گانه با مدیریت شهری و پلیس راهور در راستای اتخاذ تدابیر برای رفع معضل ترافیک در معابر و کاهش آمار سوانح رانندگی در منطقه 18 تهران برگزار شد.

 

طی این نشست حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه درسخنانی به ارائه گزارش مبسوطی از تازه ترین اقدامات این حوزه درراستای کاهش بار ترافیک ، سوانح رانندگی و همچنین جانمائی المانها وعلائم ترافیکی در معابر  و ایمن سازی شاهراه های ارتباطی با همکاری پلیس راهور پرداخت و از دبیران شورایاری محلات 18 گانه خواست تا با تبادل نظر وهم اندیشی بامدیریت شهری و پلیس راهور درجهت رفع معضلات موجود و بهبود ترافیک گام بردارند.

همچنین سرهنگ مرادی نماینده پلیس راهور منطقه دراین نشست با اشاره به این نکته که همکاری مطلوب نهادهای قضائی زمینه برخورد قاطع بارانندگان متخلف و دارای بیش از 4 میلیون ریال جرائم رانندگی رافراهم آورده ، اظهار داشت : دروهله اول درمواجهه با این قبیل رانندگان ، خودرو به مدت 72 ساعت توقیف و به پارکینگ منتقل و برای دومین مرحله ازتوقف ، پرونده فرد متخلف به مراجع قضائی ارجاع خواهد شد.

 وی درادامه سخنان خویش از تازه ترین ابتکارپلیس راهور تهران بزرگ برای کنترل ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در مناطق جنوبی خبرداد و گفت : براین اساس ، مقرر شده تا اکیپ ضربتی برای کنترل و رصد ترافیک درمناطق  16، 17 ، 18 ، 19 و 20 مستقر  وبطور مستمر به ارزیابی وضعیت ترافیکی وبرخورد با تخلفات احتمالی رانندگان بپردازند .

 این مقام مسئول درپلیس راهورمنطقه با اشاره به نقش تأثیر گذار آموزش دراعتلای فرهنگ ترافیک و مشارکت پذیری بیشتر شهروندان برای احترام به قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی ، تأکید و گفت : راه اندازی کمپین پروژه "خط سفید وازخودمان شروع کنیم" تا حدود زیادی توانست فرهنگ ترافیک و احترام به قوانین ومقررات راهنمائی ورانندگی رادرمیان شهروندان گسترش و در صدقابل توجهی ازتخلفات کاهش یابد ، کماا ینکه پلیس راهور تحقق اهداف آموزشی وزیر ساختی اش را مرهون همکاری نزدیک مدیریت شهری می داند.

 سرهنگ مرادی درپایان به نقش مهم و تأثیرگذارشورایاران محلات منطقه در ایجاد بستر مناسب در فراهم آوردن مشارکت هرچه بیشترشهروندان تأکید و از آنان خواست که این فرهنگ سازی را در بین ساکنین محلات تعمیم تا شاهد کاهش معضلات موجود ترافیکی در نقطه به نقطه منطقه خود و شهرمان تهران باشیم.

 برپایه این گزارش ، موضوعاتی نظیر ضرورت اجرای عملیات اصلاح هندسی درچهار راه ها و تقاطع های اصلی منطقه یافت آباد ، برخورد قاطع با رانندگان متخلف وانجام پارک دوبل درمعابرکم عرض ، جانمائی المانها وعلائم ترافیکی درحاشیه معابر فاقد این تجهیزات  ، افزایش ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی و... ازجمله مهمترین معضلاتی است که دبیران شورایاری محلات 18 گانه بر انجام آنها تأکید داشتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: