جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آبان 1396     
ظرف مدت 3 ماه؛
پور سید آقایی: با همکاری پلیس راهور جریمه خودروهای دوگانه سوز حذف می شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ جریمه خودروهای دوگانه سوزی که هنوز نتوانستند تست ایمنی مخزن گاز خود انجام دهند، پاک می شود.

 

محسن پورسید آقایی در حاشیه جلسه دیدار مردمی در سامانه 1888 که با حضور تمامی مدیران حوزه ترافیک برگزار شد، گفت: طبق بخشنامه قبلی وزارت کشور مبنی بر تایید ایمنی مخازن گاز خودروهای دوگانه سوز، برخی از این خودروها به رغم دریافت معاینه فنی هنوز موفق به تاییدیه مخزن گاز خود نشده بودند که این مسئله باعث صدور برگه جریمه شده بود.

وی ادامه داد: طبق مذاکراتی که با مسئولین وزارت کشور داشتیم، مقرر شد تا در مدت زمان 3 ماهه که برگه معاینه فنی این خودروها اعتبار دارند، صاحبان این خودروها با مراجعه به مراکز مربوطه اقدام به تایید کپسول گاز خودرو کنند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: همچنین با هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ جریمه خودروهای دوگانه سوزی که هنوز موفق به تاییدیه کپسول گاز خودرو خود نشده اند، طی 2 ماه اخیر حذف خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به دیدار خود با شهروندان تهرانی یادآور شد: امروز ملاقات های مردمی با حضور شهروندان و مدیران شهری برگزار شد که عمده مشکلات مطرح شده در این دیدار، ساخت و سازهای مترو و حوادثی بود که برای بافت مسکونی مجاورت ایستگاه ها ایجاد شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: