جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آبان 1396     
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7
پیاده روی از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی در روز اربعین

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران در خصوص برنامه‌های این منطقه برای جاماندگان از پیاده روی کربلا، گفت: برای افرادی که جا مانده اند و روز اربعین نمی توانند به این کنگره عظیم بپیوندد، از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی پیاده روی بزرگی را خواهیم داشت.

محمدرضا غلامی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت گفت: با توجه به نزدیک شدن اربعین، در شهر نجف و کربلا خادمانی از حوزه خدمات شهری منطقه را جهت نظافت شهری آن کشور فرستاده‌ایم.

وی افزود: معاونت خدمات شهری از چند هفته گذشته دو اعزام به کشور عراق داشته که بسیج منطقه هم در کنار خدمات شهری و حوزه اجتماعی فرهنگی خادمینی را برای بحث های خدمات شهری در شهر نجف و کربلا اعزام کرده اند.

غلامی در خصوص برنامه‌های منطقه 7 برای جاماندگان از زیارت، عنوان کرد: برای افرادی که جامانده اند و روز اربعین نمی توانند به این کنگره عظیم بپیوندد از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی پیاده روی بزرگ را خواهیم داشت که مبدا از میدان امام حسین است.

معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 تهران در ادامه تصریح کرد: به تبع منطقه 7 ایستگاه صلواتی را برای پذیرایی از زائران در آنجا دایر خواهد کرد.

وی در خصوص انتخاب شهردار مدرسه نیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: امروز نهم آبان ماه برنامه شهردار مدرسه را پیش رو داریم که مقرر شده دکتر نجفی در منطقه سه حضور پیدا کنند و در این انتخابات شرکت کنند.

غلامی افزود: منطقه 7 نیز در چند مدرسه منتخبی که تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش بسته است، انتخابات را برگزار خواهد کرد.

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 با تاکید بر اینکه رویکرد ما رویکرد مشارکت اجتماعی است، اذعان داشت: در تلاش هستیم تا همبستگی های بین آموزش و پرورش و مدیریت شهری بیشتر شود.

غلامی در رابطه با برنامه های این منطقه در روز 13 آبان گفت: 13 آبان را هم پیش رو داریم که منطقه 7 نیز به عنوان یکی از مناطق کلیدی که در این راهپیمایی هم نقشی را به عهده گرفته پردیس فرهنگی را در سطح راهپیمایی و ایستگاه های صلواتی را دایر خواد کرد.

وی در رابطه با بهبود وضعیت منطقه 7 تهران پیشنهاداتی را ارائه کرد و اذعان داشت: باید پیوست اجتماعی وجود داشته باشد و در این پیوست مردم در رابطه با کارهایی که برایشان انجام می شود، اظهار نظر کنند و خودشان را متولی امر بدانند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 در ادامه تصریح کرد: باید فعالیت ها در حوزه آموزشی گسترده‌تر شود، چراکه هر چه قدر به مردم آموزش دهیم کم است؛ زمانی که معضلات شهری مان مثل ترافیک، آلودگی هوا و بافت های فرسوده آسیب های اجتماعی هستند به تبع باید به مردم آموزش دهیم و در این زنینه فرهنگسازی کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: